محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

حجت الاسلام گلپایگانی: پوتین آدم زرنگی بود و پیش‌دستی کرد

  • کد خبر: ۱۰۱۷۰۶
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
حجت الاسلام گلپایگانی: پوتین آدم زرنگی بود و پیش‌دستی کرد
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت : امروز جاهلیت به شکل مدرن است. ظرفیت و توسعه‌ی فساد با زمان جاهلیت قبل از اسلام قابل مقایسه نیست. دولت‌های فاسد جهان خوار چه می‌کنند، این‌ها دولت‌ و ملت‌ها را از بین بردند.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز مراسم تجلیل از مقام علمی آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از سوی اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبری، اظهار داشت: امروز جاهلیت به شکل مدرن است. ظرفیت و توسعه‌ی فساد با زمان جاهلیت قبل از اسلام قابل مقایسه نیست.

ور در اداکه افزود: دولت‌های فاسد جهان خوار چه می‌کنند، این‌ها دولت‌ و ملت‌ها را از بین بردند، می‌دانید این انگلیس خبیث چه کرد، امروز تکه‌های کشورهای اسلامی که پاره پاره شده است، شام، فلسطین، لبنان و ایران و حتی امروز در جنگ اوکراین هم همین نقشه را داشتند تا روسیه را گرفتار کنند اما رئیس جمهور روسیه آدم زرنگی بود و پیش‌دستی کرد. جاهلیت مدرن دنیا را به فساد می‌کشاند و انشاالله این مقدمه ظهور حضرت ولی عصر خواهد بود.

منبع: جماران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->